15 Ekim 2009 Perşembe

Deniz ile Saliş

Merhaba , dünden beri ölüyorum gülmekten:) Olay Deniz ile Saliha arasında geçiyor. Bana dün akşam Saliş anlattı:) Şimdi bu kızlar habire mesajlaşırlar saçma sapan durmadan. Hatta geceleri dıt dıt sinir eder beni Saliş:) Yine böyle saçma sapan biraz da küfürlü bir msj atar Deniz Saliş'e. Kelimeyi tam olarak yazamayacağım :) "Y...k Saliha,y...k Saliha,y...k ", diye böyle mjs hanesini doldurana kadar yazıyor işte:))) Kelime yavşak değil yanlış anlaşılmasın:)Sonra bu mesajı yanlışlıkla erkek arkadaşına göndermesin mi:) Çocuk mesajı görünce şok olmasın mı:) "Çok ayıp, yakıştıramadım, bu ne yaaa, inanamıyorum,ben de seni hanım hanımcık bir kız zannediyordum" deyip durmuş:))) Tabi Deniz dünden beri kıpkırmızı geziyor:))) Şimdilik bu anı tarihin sayfalarında yerini alsın bakalım:)))))))))))))))))))))))))))))

Hiç yorum yok: