12 Ekim 2009 Pazartesi

"Karanlıktakiler"


Merhaba , evvelki hafta Pazar günü Elmas ile izlediğim Çağan Irmak'ın Karanlıktakiler filminden yeni bahsetme imkanı bulabiliyorum:) Ay laflarıma bakın hele:) Artist miyim neyim ben yaw:) Aceba günlüğümü ara sıra trajı yüksek bir gazetenin köşesi mi sanıyorum ki :) İlahi ben:))))))))))Her neyse sıradan bir günlüğün, sıradan bir yazarı olsam da malumunuz üzre hayatımdaki hiç bir şeyi atlamamaya özen gösteriyorum:) Kayda geçmek hoşuma gidiyor vesselam:)Çağan Irmak'ın seyrettiğim 2 filmi ve dizi filmleri cidden çok hoşuma gitmişti. İzlemek istediğim filmin saati bize uymayınca tereddüt etmeden aldık biletimizi Karanlıktakiler'e. Çağan Irmak bana göre küçük ayrıntıları farkedip,ondan büyük bir konu çıkarabilen bir yönetmen ve senarist. Bir de herkesin baktığı yöne o başka bir gözle bakıyor sanki. Filmde pek hareket yok. Olaylar az kişi etrafında gelişiyor. Biraz durgun bulabilirsiniz. Ama konu ve işleniş biçimi bence güzel. Lakin diğer filmlerini izledikten sonra, etkisinin uzun müddet sürüşü bu filmde olmadı. Yani diğer filmlerinden sonra çıta yükselmesi gerekirken bana göre bu olmamış. Fakat filmi izlediğim için pişmanlık da yaşamadım. Filmin başrol oyuncuları Meral Çetinkaya ve Erdem Akakçe'nin oyunculuklarının çok harika olduğuna da değinmeden geçemeyeceğim . Emeği geçenlerin emeklerine sağlık...

Hiç yorum yok: