19 Ekim 2009 Pazartesi

Offff ne çok birikmiş günlerim yaw:))

Merhaba, herkese güzel bir hafta yaşamalarını diliyorum can-ı gönülden.
Dün Esracığıma gittik evlendiğinden beri (6 yıl:)) ilk kez. Rumeysa,Nurcan,Saliha ve Nuran ile birlikte. Esra çalıştığı için ona ait tek gün olan Pazar gününde bizi seve seve kabul edip, çok da güzel ağırladı. Evinin dekorasyonuna bayıldık, yaptığı mamalara bayıldık ve de en önemlisi güleryüzü ile misafirperverliğine bayıldık. Her şey için çok çok teşekkür ederim Esracığım, ağzının tadı hep çikolata tadında olsun inşallah...
Cumartesi günü ikicik yeğenimden birincisi olan, ilk göz ağrım Ömerim'in doğum günüydü. Nilü beni güzel çalıştırdı o gün:) Yeğenime feda olsun. Öğleden sonra kalabalık davetli grubu ile doğum gününü kutladık. Çocuklar başımı şişirselerde onların günüydü yapcak bir şey yoktu:)Her zamanki gibi en çarpıcı hediyeyi aldığımı düşünerek Nilü'lere gitmiştim ki Nilü gitar alarak benim hediyemin üstüne çıktı:( Çok bozuldum valla:) Ben melodika aldım çantasında. Alperen beyimize de kıskanmasın diye küçüğünden aldım. Gerçi Ömer'in istediği bir şeymiş sevindi. Bugün gitar kursuna başlayacağı için de annesi bir taşla iki kuş vurmak için gitar almış:) Ve daha bir dolu güzel hediye ile ve arkadaşları ile o gün Ömer'in günüydü. İyi ki doğdun teyzeciğim, seni , Alperen'i , manevi çocuğum Osman'ı ve tüm çocukları çok seviyorum. İyi ki varsınız, dünyamıza sevinç getiriyorsunuz varlığınızla...
Cumartesi akşamı önceden bahsettiğim üzre İHH 'nın organize ettiği 4. Uluslararası yetim buluşmasındaydım. Haliç Kongre Merkezi hınca hınç doluydu. 2 salon ve dışarısı dolmuştu. Ayrıca 120 ülkeden canlı yayınlanmış program. Programa dair datayları ayrıca yazacağım. Programa Rukiş ve yeğeni Murat, İclal,Aysel ve Saliha ile katıldık. Kuzen Ayşe de oradaymış ama ben görmedim. O akşam İcloş bizde kaldı , bir müddet Yeliz'de oturduk.
Cuma akşamı Nilü'ye gittim. Öncesinde annemin hediyesini almak için alışveriş merkezine uğradım. O gece Saliş ile orada kaldım.Ben Nilü ile mutfakta hazırlık yaptım Saliş Ömer ile salonu süsledi.
Perşembe akşamı Rukiş ile buluştuk kısa bir süreliğine.
Çarşamba günü Ömer'in hediyesini almak için Unkapanı'na gidip döndüm eve.
Salı günü de evdeydim.
Pazartesi akşamı işteydim:)
Pazar günü kursa başladım. Ama bir daha gidemedim:) Tabi ki gideceğim bırakmış değilim. "Gönülsüz köpeğin sürüye mi hayrı olur der annem" bu tip durumlar için:)))) Öğleden sonra eve gidip uyukladım , malum erken kalkmıştım. Akşam üstü Nilü'nün kayınvalidesine çaya gittim. Annem ve Nilü'ler oradaydı. Oradan İsmi'ye kahveye gittik Serap ,Nilü ve ben. Saliş ,Deniz,Fadime abla da oradaydı. Sonra arka sokakta yangın çıkmış, ona baktı kızlar. Neyse ki can kaybı yoktu. Sonra İsmi'yi de alıp Ülkü'ye gittik Saliş ile. Son kapımız Ülkü'ydü anlayacağınız:)) Yengem evde yoktu yoksa ona gidecektik Ülkü'den önce. Her zaman yedekte bir kapı tutmak lazım :))))))))))
Cumartesi günü Rukiş ile Polo da buluşup kahvaltı ettik öğleden sonraya kadar. Oradan çocuk esirgeme kurumuna gittik. Yeni inşa edilen kuruma kuzen Rukiye daha önceden gitmiş ve ihtiyaçlarını sormuş onlar da 4 adet ütü masasına ihtiyaçları olduğunu söyleyince bu hayrı kimseye bırakmak istemeyip hemen aldık:). Telefonla birini de Hilal'e aldırdım. "yeter artık cennete girmek istemiyorum " diye çıkıştı bana telefonda. Nedense:))))Yuvada bizi güzel karşıladılar ama çocukları göremedik yoklarmış. İsimlerimizi ve numaralarımızı bıraktık her türlü maddi manevi yardımda elimizden geldiğince yanlarında olacağımızı bildirdik. Rukiye okul öncesi çocuk öğretmeni olduğu için çocuklarla ilgilenebilir, onlara oyunlar öğretebilir. Bu bize de iyi gelecektir eminim. Tabi çocuk manyağı olan bizi çocukları görememek üzdü haydi dedik yetim alalım:) Oradan da bahsettiğim gibi İHH'nın genel merkezine gittik. İkimize de Gazze'den erkek çocuğu düştü. İkimiz de o akşam çok mutlu döndük evlerimize. Pardon ben eve dönmeden önce İsmi'ye uğradım kahve içmeye yine Saliş, ve Deniz ile.
Cuma akşamı Hilal ile alışverişe gittik yine. Sonun da bir şey aldı :)Böylelikle yazmadığım günlerin ne çok biriktiğini anladım , uzun yazımı görünce:)Okuduysanız sevgiyle:) ...

Hiç yorum yok: