2 Ekim 2009 Cuma

Özetle:)

Merhaba, dün akşam Saliş'in arkadaşları Nurcan ve Nuran'ın doğum günüydü. Deniz, Esra, Sultan , Berdan ile Nuran'ın evinde toplandık. Nuran iki canı ile bize güzel mamalar hazırlamış.İkiz oldukları için hep aynı pastanın mumunu üflerlermiş ki bir değişiklik olsun diye ben Nurcan'a ayrı bir pasta aldım:) İki pasta olunca Pazartesi başladığım diyetim biraz sekteye uğradı:) Güzel bir akşam geçirdik hep birlikte. İyi ki doğdunuz kızlar. Sizi seviyorum.
Çarşamba akşamı Aysel geldi bize. Yaprak Dökümü'nün reklam aralarında ve bittikten sonra eşi almaya gelinceye kadar bir müddet sohbet etme imkanımız oldu:))
Salı günü babam halamda, annem Medişko'da kalınca Saliha ile başbaşa kalıp 3 ayrı diziyi seyretme çabamız çok komikti. Yazın hiç ilgilenmediğim tv'ye dizi sezonunun başlaması ile yine bağımlı hale gelmenin endişesini taşıyorum:( Kendimden utanıyorum da bu zaafımdan dolayı. Belki diyetle birlikte spora da başlarsam bağımlığımdan bir müddet de olsa kurtulma şansım olur:) İş çıkışı eve gitmeden önce markete uğrayıp diyet ürünleri aldık. Diyet yapmak da para işi yaw ne kadar çok tuttu öyle. Diğer kasada cips,cola gibi kilo yapıcı ürünler alan kadını görünce "cıksss" çekip sağlıklarına dikkat etmeyişlerine, yaşamak için yemek yerine yemek için yaşadıklarına söylenip durduk diyette olan kıskanç kişiler olarak:))Yalnız sanki diğer ürünleri bedavaya alıyormuşum gibi ,diyet ürünlerim benim için çok değerli oldu. Evde sakladım, işte dolap ardında yiyorum kimseye vermemek için:))))) Ay şu halime bakın yaaaa kendimden nefret ettim valla:)) Salih de sigarayı bırakalı beri kilo alışından ve iştahının açılışından şikayet edip duruyordu. O da diyete başladı:) İlk kez diyet yapacağı için de bize danıştı "abla siz ne yiyorsunuz söyler misiniz ben onları yemeyim" diyerek:))))))) Saygısız çocuk ne olcak:) Ben özet geçmeyi öğreneceğim sanırım:). Bitti bile anlatacaklarım:) Esen kalın...

Hiç yorum yok: