27 Ekim 2009 Salı

Blog alemi sessizken...

Merhaba canlar! Yine blog alemini bir sessizlik kapladı. Gelen giden yok bloğuma:( Ya benim uzun yazılarımı okumaktan sıkıldı dostlarım, ya da nadasa aldılar kendilerini. İnş. ikinci şıktır:) Neyse uzatmamak için günlerime doğrudan geçiş yapıyorum hemencecik:)
Dün akşam iş yerimdeydim . Eve gittiğimde Zübüş teyzem, kuzen Ülkü ve Rukiş ile çocukları vardı. Sonradan Eyüp de geldi. Güzel bir akşamdı benim için.Ailemi çok seviyorum, komik aile yaw:)
Pazar günü Zübüş teyzem bize geleceğinden temizlik yaptım:) Titiz teyzemin sinirleri bozulmasın diye epey yorulmuşum:) Rumeysa geldi bir ara çay içtik birlikte. Akşam da teyzem geldi kalmaya.
Cumartesi günü sabahtan Serap'a uğradım , sonra Nilü'ye geçtim annemle kahvaltıya. Tuğba, kızı ve annesi konuğumuzdu. Onları çok özlemişim mutlu oldum gördüğüme. Akşam da kuzen Emre'nin kız isteme ve söz merasimi vardı. Sülalecek oradaydık. Güzel anılarla ,güzel bir söz oldu. Allah tamamına erdirsin ve çok mutlu olsun kuzişciğim:)
Cuma günü kuzen Yasin de ; Musti,Beri,Şazo ve Sevde varmış. Yasin onlara pide ısmarlayacakmış hemen ben de gittim:))) Saliş de geldi:) Yemeğimizi yedikten sonra da Ülkü'ye gittik orada da Nurcan,Rukiş, Aysel ve Gülay vardı. Ben o gün bir alemdim:) Şımarıklığım had safhadaydı:))
Perşembe akşamı önceki yazımda bahsettiğim gibi tiyatro sezonumu açtım:) İclal ve Rukiye ile Hizmetçiler'i seyrettik Reşat Nuri sahnesinde. Tiyatro öncesinde Şehzade 'de kahve içtik ki harika bir fasıl vardı canlı, mest etti beni. En kısa zamanda oraya fasıl dinlemeye gitmeliyim:)
Salı günü iş yerimdeydim.
Pazartesi günü söz için Bursa'dan gelen yengemlere gittik annem ile "hoşgeldin" e . Oradan da Ülkü'ye geçtik "geçmiş olsun" a:) Ülkü'de Elif ve Rukiş vardı.
İşte bitti dostlar umarım uzun bulmaz da okursunuz. Zira yorumsuz yazılarımdan sonra sizin okuyor oluşunuzu bilmenin benim için önemli olduğunun farkına vardım bir kez daha:) Sağlıcakla kalın ama yorumsuz kalmayın e mi:) Sevgiyle...

Hiç yorum yok: