28 Mart 2008 Cuma

Bir kaç günüm...

Merhaba, Cumanız hayırlı olsun...

Cuma günlerini işlerim çok yoğun olsa da çok seviyorum. Hem tüm Müslümanlar için kutsal bir gün, hem ertesi gün tatil, hem de ne bileyim seviyorum işte:)

Pazartesi günü kuzenin Emre yemeğe geldi bize ve gülmekten kırdı geçirdi hepimizi. İlahi Emre sen bizi güldürdün Allah da seni güldürsün:)

Salı günü canım arkadaşım Ayşe'nin doğum gününü kutlamak için Elmas, Saliş ve ben sürpriz yaptık Ayşe'ye. Önce evde olup olmadığını anlamak için yoklama çektik, sonra pastamızı ve hediyelerimizi alıp gittik. Apartmanda mumları yaktık , zile bastık ki annanesi çıktı kapıya:) Sessizce Ayşe'yi çağır dedik kapıyı tekrar kapattık, açtığında "iyi ki doğdun Ayşe" sözlerimizi tüm apartmanla birlikte dinledi:) Ben pastadan incecik ,kıl gibi bir dilim yiyebildim:( Diyetisyenim sağolsun ancak o kadarına izin verdi:(

Ayşe'den çıktıktan sonra Elmas'ı evine bıraktık ve ordan amcamlara gidip geç saate kadar lafladık. Sağolsun Mustafa bizi bıraktı evimize.

Çarşamba günü önce spora ,sonra yüzmeye gittim:) Ölecem sportmenlikten yaw:)

Perşembe günü Birsen, Nurgül, Aysel ve ben tiyatroya gittik. Oradan da yemek yediler bir yerde , ben baktım:( Tiyatroya gitmek için buluşmamız Nurgül'ün sayesinde çok gergindi:( O gerginliği üstümden atamadım bir türlü. Ama tiyatro çok keyifliydi. Nurgül hanım misafirlerine ayıp olur endişesi ile gideceğimizi söyleyemediği için beni 45 dakika bekletti. Tiyatro başlamıştı gittiğimizde. En nefret ettiğim şeylerden biri bekletilmek; hele hele ev oturmasına gitmiyoruz ki , saati belli olan bir etkinliğe gidiyoruz. Sabah msnimi açtığımda özür mesajını okudum, çok ince ruhlu bir arkadaşım , ama bu incelik bazen aşırıya kaçıyor işte:) Gündüz oturmasına gelen misafirlerine akşam programı olduğunu söyleyememek gibi:) Seni seviyorum Nurgül sen çok iyisin , özelliklerin çok güzel , hep imrenmişimdir sana. Ah bir de bekletmesen:)

Bu kadar yeter:) Dün çok sinirlendiğimden kırarım korkusu ile bişey demedim de içimde kalırsa patlardım:)

Patlama noktasına gelmeyeceğimiz, güzel günlere...

Hiç yorum yok: