3 Mart 2008 Pazartesi

Hafta sonumda başka neler yaşadım?

Merhaba, hayatımın en önemli günlerinden biri olan Alperen'in doğum gününü ayrı yazdığım için ,diğer anları nasıl geçirdiğimi şimdi yazacağım. Cumartersi günü sabah spora gidip, Alperen'in doğum gününe katıldıktan sonra, Sevin geldi ve birlikte Bosna'ya gidecek olan Gamze'yi görmeye gittik 1 saatliğine. Gamze Bosna Hersek 'de okuyor. Hayırlısı ile Psikolog çıkacak 1,5 yıl sonra. Psikolojiyi seçmesine çok seviniyorum . Zaten ben teşvik ettim:) bedavaya danışırım:) Akıllıca değil mi:) Güle güle git gel Gamzeciğim.

Aynı gün Sevin ile ayrılıp , ablamın eski komşusu olan Saadet'in ani sünnet olması gereken oğlu Osman'ın sünnet kınasına katıldım. Kuzenlerim ;Rukiye, Ülkü, Saliha ve Nilü de oradaydı. Çok tanımadığımız insanlar vardı kınada. Saadet özellikle "kimsem yok ne olur hepiniz gelin" demiş zaten. Ailesi şehir dışında kayınvalidesi tarafına karşı biraz gövde gösterisi yapalım dedik biz de:) Gitmemizle kına canlanmış. Herkes oturuyormuş. Hadi dedik hem Saadet'in gönlü olsun ,hem de biriken kurtlarımızı dökelim:) İyi dağıttık vallahi:) Saadet bize defalarca teşekkür etti, biz Saadet'e:)

Allah büyük muradını da göstersin sevgili Osmancığın, hayırlı uğurlu olsun ...

O akşam kınadan dönerken kızlara bana gelin demiştim ama, gelmemişlerdi. Ben eve gidip yorgunluktan hemen uyumak istemiştim ki, fikirlerini değiştirmişler "teklifin hala geçerli mi" diye aradılar:) Bi baktım geç saatte bendeler:) Zeynep ,Ülkü, Rukiye ve çocukları:) Nilü ile Saliha da geldi. Ben ve Ülkü biraz muhabbet edip yattık ama onlar sabah 6 ya kadar okey oynayıp, muhabbet etmişler.

Pazar günü onları zorla:) yolculadıktan sonra (çocukları ömrümü yedi de:)) Gönül abla kahveleri yapıp bana çıktı , Figen ile birlikte. Daha sonra ben uyudum,sonra Figen'e çıktım biraz. Sonra yeğenlerimi görmeye gittim gene Nilü'ye , oradan da kuzen Musti aldı beni , eve getirdi sağolsun. Son günlerde spordan mıdır nedir vücudum çok ağrıyor. Bugün de işe öğleyin geldim. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum .Sanırım hasta olacağım:( İnşaallah olmam. Parmağımda da dolama çıktı:( Yaa böyle işte biraz kırığım ama gene günlerim dolu doluydu:) Sanırım ben eziyeti seviyorum:)

Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok: