5 Mart 2008 Çarşamba

Mimlenmişim:)

Merhaba, Asheke beni mimlemişJ Mim konusu ise “zamanda yolculuk olsaydı hangi tarihe gitmek isterdin?” suali. Bu suali günlerdir düşünüyorum, o kadar çok cevap geldi ki aklıma hangini yazayım bilemedim. Ben aklıma gelenlerin çoğunu yazmak istiyorum. Hayali bile güzeldi bu mim konusunun, çok mutlu oldum vallahi, teşekkür ederim mimlediğin için asheke…

İlk bulunmayı istediğim zaman Peygamber Efendimizin doğduğu gün. Bildiğimiz üzre o gün kutlu doğum ile birlikte bir çok mucize gerçekleşmişti. O gün orada olup o mucizelere tanıklık etmeyi çok isterdim.
Diğer bir gün de Peygamberimize Peygaberlik verildiği gün. O gün de orada olup , ona inanıp, iman edenler arasında bulunmayı çok isterdim.
Veda haccında, veda hutbesini dinleyip, gözünden yaş akan şanslı insanların arasında da bulunmayı çok isterdim.
Fatih Sultan Mehmet 'in İstanbul u fethi sırasında da orada olup ,gemileri Dolmabahçe'den Haliç' e indirenlerin arasında olmayı da çok isterdim.
Kurtuluş Savaşında Milli Mücadeleye destek veren Nene Hatun’un yanında gazilerimize su taşıyanlardan biri olmayı çok isterdim.
Çanakkale Savaşında şehit olan o kutsi insanların arasında da olmayı çok isterdim.
Aslında yerli yersiz sebeplerle savaş kararı alınan masaların etrafındaki insanların arasında olup, o kararları engellemeyi de çok isterdim.
Şu an Filistin’de olmayı ve sebepsiz yere ölen kadınlarla çocuklara “duamdasınız” demeyi çok isterdim.
Kendi geçmişimde ise günlerdir düşünmeme rağmen , bir daha olup yaşamak istediğim bir anı bulamadım nedense. Geçmiş geçmişte kaldı, iyi kötü ne varsa. Bir daha yaşamam, kendimi tekrarlamam olur zannedersem . Ya da “aman bir daha yaşayayım” diye düşünebileceğim olağanüstü bir anım yokJ
O kadar çok “keşke” lerim var ki sayısı belli değil. Ama “keşke” demenin faydasızlığına ve yanlış oluşuna inandığımdan seslice söylemiyorum .Yaşadığım her şeyi tecrübeye dönüştürecek olgunluğa erişme yetisini kazanabilecek bilgiye ve açık zihne sahip olmayı murad ediyorum, cümlemizle birlikte…
Benim mimlediğim arkadaşlara gelinceJ Sudamlam ve Kelebek …

Sevgiyle…

Hiç yorum yok: