21 Mart 2008 Cuma

Tabularla geçen günlerim:)

Merhaba, bugün Cuma.Çok mutluyum yarın ve Pazar günü tatil Darısı haftaya Cumaya
Pazartesi günü Aysel 'i çağırdım doğum günü hediyesini vermek için. Çok beğendi , mutlu oldum Biz gene tabu oynadık ama kanlı ,bıçaklı bir tabu idi Saliha'nın elinde bir bıçak herkese her an saplamaya hazır ve nazırdı Hakkaten çok mızıkçı ve tahammülsüz bir kız yaaaa Annem oyunumuza her müdahele edişinde bıçağını gösterdi Annem "kızma sana da yardım ederim" dedi ise de dinletemedi. Oyunu kazandılar da üstelik, ne bu sinir anlamadım
Salı günü Birsen, Nurgül deydi. Ben de gittim bir kaç saat oturduk. Çarş günü kandil dolayısı ile arkadaşlarla toplandık , Allah dualarımızı kabul etsin... Dün gene Nurgül 'deydik, malum tabu için toplandık Bu kez sakin başlayan oyun, Saliha'ların yenilmesi üzerine şiddetlendi, skordaki ara açıldıkça Saliha hırçınlaştı gene Eşini neredeyse boğacaktı Ama Aysel de hakediyor doğrusu Bir daha Aysel'i skor yazması için saha dışına alacağız sanırım "İlla verin kartları evde çalışayım" demez miCidden çok hoşsun Aysel
Bir haftayı böylece devirmiş oldum,darısı önümüzdeki haftanın başına...
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok: