24 Mart 2008 Pazartesi

Gene diyetteyim:(

Merhaba, herkese iyi haftalar diliyorum. Stressiz, huzurlu bir hafta geçiririz umarım.

Cumartesi günü spordan sonra İclal ile birlikte blog arkadaşım Sudamla'nın tavsiye ettiği diyetisyen Deniz Hanım' a gittik. Sudamla'nın bahsettiği gibi şeker gibi birisi . Uzun uzun konuştuk, yeme alışkanlığımıza göre birlikte bir liste hazırladık. İnşaallah bu kez hedeflediğim kiloya ulaşabilirim. Büyük iş ben de bitiyor. Umarım sebat edebilirim. Cumartesi diyetisyenden çıkar çıkmaz doğruca lokantaya gittik:) Karnımızı tıka basa doyurduk İclal ile:) Canımız ne istedi ise yedik. Sonra çiğ köfte aldık, dondurma aldık aklımıza ne geldi ise aldık ve yedik:) İclal o gece ben de kaldı birlikte ablama gittik orada da yedik:) Yeğenlerimi sevdim. Pazar günü ise diyetimize mutsuz ama kararlı bir şekilde başladık:( Pazar günü evden sadece spora gitmek için çıktım. Bütün günü uyuyarak geçirdim. Çok mutsuzdum çokkk:( Allahım yiyip yiyip kilo almayan insanlara öyle özeniyorum ki; ama Deniz Hanım'ın dediğine göre onlar sadece %5 imiş. Onlardan olmadığıma göre ya şişman olmayı kabul edeceğim, ya da kilo almadan yaşamayı öğreneceğim.Asla kiloyu benimsemediğime göre mecbur öğreneceğim artık, yapacak bişey yok:)

Ay kilolarımla hem kendimi hem herkesi baydım. Tez zamanda vereyim de ben de kurtulayım siz de:)

Kilosuz, sağlıklı bir vücut diliyorum cümlemize:)

Sevgiyle...

Hiç yorum yok: