17 Mart 2008 Pazartesi

Günlerim ve



Merhaba, herkese hayırlı bir hafta diliyorum. Koca bir haftayı geride bıraktım ve hiç bir şey yazmadım:) Benimle birlikte tüm blokcu arkadaşlarda bir sessizlik var.Bahar depresyonu bloklarıda mı vurdu ne:) Aman Allah kimsenin tadını kaçırmasın.

Ben geçen hafta sporun yanında yüzmeye de başladım , haftada bir gün. Çok sportmenim çok:) O kadar ki ham vücudum bu ağır tempoya dayanamadı ve iflas etti.Şu an boynum tutmuyor ve felaket ağrıyor:( Kafam ile birlikte bütün vucudumu birden çevirmek ve bu acıya katlanmak çok zor, inşaallah kısa zamanda geçer. Bu arada Geçtiğimiz Pazartesi günü Nurgül'de, Aysel, Birsen, Saliş, Elmas,Serpil, Mücella ve Nurgül toplanıp kumpir yedik:) Saliş tabu getirmiş beraberinde, tabuyu ilk kez oynadıkları için çoğu, çok çetin bir yarış oldu. İnanılmaz eğlenceli idi, oyun pahasına dostluklarından olabilirlerdi:) Ben skoru tuttuğumdan oyun dışında kaldım ve onları izlemek çok keyifli idi. Güzel bir akşam geçirdik. Cumartesi günü Nilü'ye Hilal, Aylin, Güner, Ülkü, Aylin'in kuzeni Esra geldi. Onları yolculadıktan sonra Bakırköy'e alışverişe gittim tek başıma:) Yalnız gitmenin dezavantajı bir sürü alışveriş yaptım:). Doğum günü hediyelerini geciktirğim arkadaşlarıma hediye aldım. Akşam yemeğinde ise komşum Figen' deydim . Çaya Gönül ablayı da çağırdık geç vakte kadar birlikteydik. Pazar günü geç kalktım ve spora gittim öğleden sonra. Akşam üstü İcloş ile buluşup Recap İvedik' e gittik. Saçma, abartılı bir filimdi; ama güldüm doğrusu.Fakat neden bu kadar küfürlü kelimeler kullanma gereği duyuyorlar Türk komedisinde bir türlü anlayamıyorum.13 yaş üstü seyredebilir ifadesi olduğu halde sinema salonunda bir çok çocuğa rastladım. Bu çocuklar kendilerine idol seçtikleri insanların yaptığı her şeyi örnek alıyor. Türk halkında her nekadar küfür çok olsa da bunu kabullenmek ve kullanmak yerine küfürsüz güldürme yolunu bulmaları lazım. Küfür ve argo ile güldürmek kolaycılık bence. Oradan da KFC 'ye gidip , o duraklarda görüp canımı çektiren menüden yedik:) Boşu boşuna sayıklamışım KFC diye, midem bulandı, hepsi tavuk yaw:) Sonra da Hasan Usta' da tatlı yedik. Çok keyifliydi doğrusu...

Bu hafta bakalım neler yaşayacağım, boynumun ağrısı geçsin başka bir şey istemem.

Hadi bakalım hayırlısı....

Hiç yorum yok: