31 Mart 2008 Pazartesi

Haftasonum...

Merhaba, Cuma günü akşamı Nilü, çocuklar ile birlikte bize geldi. Yeğenlerimi çok özlemişim , bol bol oynadım onlarla. Bir ara Yeliz' e kahve içmeye girdik. Güzel bir akşam geçirdik afacanlar sayesinde.

Cumartesi sabahı spora gittim , sonra da diyetisyenime gittim. Tam 1 kg,200 gr vermişim:) İclal 2 kg .900 gr vermiş. Rekabet kızıştı:) Kıskandım doğrusu:) Arkadaşım seni tebrik ederim.Verdiğin kiloların devamını dilerim:) Ben İcloş kadar kararlı değilim:( Çok sıkıcı günler geçiriyorum:) Umarım bu hafta daha iyi bir düşüş olur. Cumartesi akşamı ABD'den ablasının düğünü için gelen ve beni unutmayan Seyhancığım sağolsun İclal ile birlikte bana geldi. Çok mutlu oldum . Nilü'de uğradı ,bir ara komşum Figen'de geldi. Hoş sohbet güzel saatler geçirdik. İclal "sen bişey hazırlama, ben getircem" demişti ki diyet yemeklerini getirmiş, Seyhan da bizimle birlikte diyet yemeği yemek zorunda kaldı:) Allah'tan diyetisyenden çiğ köfte izni koparmış :)

Pazar kahvaltımız da İclal'dendi. Sanırım benim isteksiz oluşumu anladı yemelerimizi kendi elleri ile hazırladı:) Böyle misafir dostlar başına:) Ama ben de , İclal'i bu özverisinden dolayı tiyatroya götürdüm:) İyi ki gitmişiz harika bir oyundu. "Her seyrettiğine harika diyorsun" diceksiniz ama gerçekten çok güzel bir oyundu, iyi ki gitmişiz. Zaten araştırıp öyle seçiyorum seyredeceğim oyunu; ama bu kadar etkileneceğim ve birşeyler öğreneceğimi düşünmemiştim. Tiyatro çıkışı eve gittim , uyudum bol bol. Diyetteyken ne yapılır ki başka:) Bu sendromdan kurtulmam şart yaw:)

Sıkıcı diyetimle herkesi de sıkıyorum çünkü.

Ve yeni bir haftaya başladık ."Bismillah" demeyi unuttum sanırım stresle başladım güne , inşaallah gerisi sakin ve huzurlu geçer. Herkese huzurlu günler dilerim.Sevgilerimle...

Hiç yorum yok: