17 Mart 2008 Pazartesi

İyi ki doğdun Aysel, İyi ki varsın, İyi ki benim arkadaşımsın. Çok şanlısın:)


Merhaba, 15 Mart Cumartesi günü canım Ayselciğimin doğum günü idi. Kaç yaşına bastığını söylemeyeyim:) Zira artık bayanların yaşı sorulmaz sözüne uyacak kadar yaşlanıyoruz:) Şaka bir yana, her daim genç ve sevgi dolu bir ruhu var Aysel'in. Kötü gün dostu o. Dosta ihtiyaç duyduğumda bir telefon kadar yakınımda olduğunu bilmem beni rahatlatıyor doğrusu.Kahrımı çeken ender dostlarımdan biri. Ben bu sıralar asabi bir kişiliğe büründüğümden ve bu sebepten kırıcı olabildiğimden, dostlarımı istemeden ama kolayca kırabiliyorum. Aysel ise olgun gönlü ile bana katlanıyor. Her şey için sağol, var ol Aysel. İyi ki doğdun canım arkadaşım, iyi ki varsın, ve uzun yıllar sağlıkla, huzurla güzel bir ömür sür inşaallah. Rabbim bizleri hiç ayırmasın. Dostluklar kolay kurulmuyor, kıymetini bilmezsek , sevgi ve ilgimizle beslemezsek kırılıveriyor. Karşılıklı besleyeceğimiz dostluğumuz , bir ömür boyu sürsün inşaallah...

Hiç yorum yok: